קורס קידום האתרים של גביש – הבחירה של מומחי ה- SEO שרוצים להיות הטובים ביותר בענף

רוצים ללמוד מקצוע מבוקש ורווחי? לקדם את העסק שלכם באינטרנט באופן עצמאי? להתמקצע בתחום ה- SEO?

קורס קידום האתרים של גביש מיועד לקהלים מגוונים: למי שרוצה להתפתח בתחום השיווק באינטרנט, לעצמאים המעוניינים לעשות שינוי כיוון בקריירה, וגם.. למומחי SEO שכבר עובדים כמקדמי אתרים בפועל ומגיעים במטרה להיות טובים (עוד) יותר!


כן, מאז שנת 2009 ועד היום "נצפו" בקהל המשתתפים טירונים לצד מקצוענים, עורכי דין ובעלי מקצועות חופשיים אחרים, ואפילו דוקטור אחד J

אז למה כדאי גם לכם לבחור בגביש?

  • בגלל האיכות – קורס קידום אתרים מקצועי בהיקף 200 שעות לימוד וכ – 50 שעות תרגול, שייתן לכם את כל הכלים ושיטות העבודה להפוך למקדמי אתרים מקצועיים.
  • בגלל העדכניות – קידום אתרים הוא לא מדע מדויק- מדובר בענף שמתקדם ומשתנה תדיר בקצב הטכנולוגיה. לכן, אנחנו מקפידים לבצע באופן שוטף התאמות של החומר הנלמד כך שישקף את מה שקורה ברשת האינטרנט בפועל.
    עם גביש אתם יכולים להיות בטוחים שבכל נקודת זמן, תקבלו את הכלים העדכניים ביותר.
  • בגלל המרצים – את הקורס מעביר סגל מרצים מקצועי, אנשים שחיים ונושמים אינטרנט, וכמובן – עוסקים בתחום באופן פעיל. זו גם הסיבה שאנחנו בין הראשונים לדעת אודות כל חידוש בענף, ומעדכנים את חומר הלימודים בהתאם.
  • בגלל האכפתיות – תמיכה מקצועית היא עבורנו דבר מובן מאליו – גם במהלך הקורס וגם לאחריו. כן, גם כאשר יהיו לכם לקוחות משלכם, אנחנו נהיה זמינים עבורכם בכל שאלה, התייעצות, ואפילו – טיפים מקצועיים לקראת פגישה עם לקוח חדש.. J
  • ו.. בגלל התוצאות! בתום הקורס, יהיה לכם הידע הנדרש להתחיל לעבוד בתחום הקידום כעצמאים או כשכירים בחברות מובילות.
    בוגרי הקורסים שלנו השתלבו בחברות בעלות מוניטין, וחלקם ממלאים כיום תפקידי מפתח בתחום.

מה בקורס?

  • SEO   – קידום אתרים אורגני
    זהו חלקו המרכזי והמקיף ביותר של הקורס. קידום אורגני הינו מרכיב בסיסי בתהליך שיווק אינטרנטי של אתרים. המטרה היא להפוך אתכם למקדמי אתרים מקצועיים, שיודעים איך להביא אתר לראש תוצאות החיפוש בגוגל.
  •  SMO– מדיה חברתית, כולל ניהול קמפיין ממומן
    המדיה החברתית על שלל סוגיה פרצה בסערה לחיינו והביאה להתפתחותו של ערוץ שיווק מרכזי וחדש. במסגרת הקורס תלמדו איך לעבוד עם המדיה החברתית ולמנף את הרשתות החברתיות השונות לטובת העסק.
  • SEM – קמפיינים ממומנים
    תחום זה כולל בתוכו ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל באמצעות גוגל אדוורדס.
    זהו תחום ידע משלים לקידום אתרים אורגני, היות וכיום יותר ויותר תקציבי פרסום מושקעים בערוץ פרסום זה.
  • ORM – ניהול מוניטין באינטרנט
    זהו שירות שמסופק על ידי רוב מקדמי האתרים, ומטרתו הסרה או דחיקת אזכורים שלילים המתייחסים לשמות אנשים או מותגים.
    באינטרנט ניתן למצוא בלחיצת כפתור מידע על כל אחד ואחת; באמצעות ניהול מוניטין ניתן לשלוט במידע שיוצג בפני המחפש.
  • VSEO – קידום סרטוני וידאו
    תחום הסרטונים ממשיך לתפוס תאוצה כערוץ פרסום און-ליין אפקטיבי ויצירתי.
    במסגרת הקורס תלמדו כיצד להפיק את המרב מהסרטונים שלכם.
  • גוגל אנליטיקס
    אנליטיקס היא תוכנה מובילה לניתוח תנועת גולשים באתר וכלי הכרחי לכל מקדם אתרים.
    באמצעות הכלי תוכלו לאבחן ולנטר את פעילות הגולשים באתר, ותדעו מה יש לשפר באתר עצמו.

 

אודות הקורס