למה כדאי להירשם לקורס מסודר לשיווק באינטרנט ולא ללמוד לבד?

עידן האינטרנט הוביל למגוון שינויים בתחום התעסוקה כך שהתפתחו הרבה מקצועות חדשים. אחד המקצועות הפופולאריים שתפסו חלק נכבד בזירה הינו שיווק באינטרנט וכתוצאה מהביקוש אחר המקצוע נפתחו מוסדות שונים שמלמדים את התחום. נוסף על מוסדות הלימוד ישנה אפשרות ללמוד את התחום באופן עצמאי – דרך האינטרנט. אפשרות הבחירה בין שתי האופציות מעלה את השאלה – "מה עדיף? ללמוד בקורס מסודר או ללמוד לבד?" במאמר זה ננסה לענות על השאלה.

עולם שדורש הרבה הבנה וידע

כדי לעסוק בשיווק באינטרנט יש לרכוש הרבה ידע – יש ללמוד על תקשורת שיווקית, שירות לקוחות, פרסום באתרים ובאינטרנט, ללמוד על העולם העסקי באינטרנט, ללמוד על זירות מכירה ומסחר, בלוגים, פורומים שיווקיים, רשתות חברתיות ועוד. כמו כן, יש לדעת כיצד לנתח מידע, ללמוד כיצד הצרכנים מתנהגים בעת הגלישה ברשת, להכיר קהלי יעד ולדעת כיצד להתאים להם את שיטות השיווק, להבין את מצב השוק – את החברות המתחרות והיתרונות והחסרונות שלהן, להבין כיצד לצור מיתוג, כיצד לבצע קידום אתרים, ללמוד כיצד לתכנן תקציבים לשיווק באינטרנט, איך לשמר לקוחות, איך להעניק חוות רכישה טובה ולהניע לפעולה ועוד.

אז מה עדיף? ללמוד באופן עצמאי או בקורס מסודר?

מגוון המדריכים הקיימים באינטרנט עשויים למשוך מתעניינים רבים אשר מעוניינים להעשיר את הידע שלהם בתחום השיווק באינטרנט וללמוד בחינם ובזמן הפנוי. כמו כן, יש קורסים אונליין שניתנים בתשלום. ייתכן שהשיטה מתאימה לחלק מהאנשים אך באופן כללי הבחירה אינה מומלצת משום שיש צורך בהרבה משמעת וסבלנות. החומר שנמצא באינטרנט עשוי לפגוע בלמידה משום שהוא מפוזר ומכיוון שיש כמות עצומה של חומר קשה לבצע סינון ולדעת באילו נושאים כדאי להתמקד ואילו נושאים חשובים פחות. יש לציין כי חלק מהמידע שנמצא באינטרנט שגוי.

קורס מסודר לעומת זאת אולי יעלה כסף אך יאפשר למידה ברמה יסודית וטובה, יספק חומר מסודר ורלוונטי ויאפשר גם לאנשים שצריכים מסגרת וגם לאנשים שאינם זקוקים למסגרת לרכוש את הידע באופן יסודי, ללמוד ממרצים מנוסים, להכיר אנשים שמתעניינים בתחום – ליצור חברויות ואולי שותפות בהמשך ולקבל סיוע בשיעורי הבית.

האפשרות ללמוד ממרצים שעוסקים בתחום ומתפרנסים ממנו הינו יתרון גדול משום שאין חכם כבעל הניסיון – המרצים מעודכנים בנוגע לחידושים האחרונים, מכירים את שיטות השיווק ויכולים להעביר את המידע, למקד ולתת דגשים והמלצות באופן שישפר את הלמידה והעבודה בהמשך.

 אם לא די בזאת, יכלול הקורס גם לימודים מעשיים – דבר שלא יהיה ניתן לקבל באמצעות למידה עצמאית. יתרון נוסף של לימודים במסגרת הקורס הוא שהמרצים יעניקו תמיכה גם לאחר שהוא יסתיים.

בקורס שיווק אתרים של גביש תוכלו ללמוד על עולם השיווק באינטרנט בצורה הטובה והיעילה ביותר ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם בהמשך הדרך.