שיעורים 7-8 מחקר שוק ומילות מפתח

שיעורים 7-8 מוקדשים לנושא חשוב בתהליך קידום של אתר זהו נושא שרבים עושים טעות  ומוותרים עליו בתהליך.
כמקדמי אתרים יוצא לנו להתעסק בהמון תחומים שאת רובם אנחנו לא מכירים, ומבחינתי כאשר אני מבצע מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים אני בעצם לומד את התחום ומה קורה איתו בתוצאות החיפוש של גוגל, לומד את המתחרים ומסיק מסקנות.
במסגרת שני השעורים האלה תלמדו כיצד לאתר מילות מפתח חשובות בתחום העיסוק ולנתח מה המתחרים שלכם בתוצאות החיפוש עושים.
זהו נושא מרתק ותחשפו לעולם שלא היכרתם.
במהלך שני השעורים האלה ובתרגול עצמאי בבית תבנו דוח מחקר ותלמדו כיצד להציגו ללקוח ולבנות באמצעות המחקר את אסטרטגיית קידום שלכם.
מקדם אתרים חכם בונה אסטרטגייה שונה לכל פרויקט ולכל זירה.

  • איתור מילות מפתח
  • איסוף נתונים וניתוח בעזרת כלים הקיימים
  • ניתוח מתחרים הפועלים בזירה
  • נפחי חיפוש
  • מדדי חשיבות וקביעת סדרי עדיפויות
  • תחרותיות – שיטות לניתוח תחרותיות, ביטויי חיפוש
  • סוגי התאמה
  • ביטויי זנב ארוך
  • שימוש בכלי מילות מפתח של גוגל
  • עונתיות בחיפושים
  • כתיבת דוח ללקוח, כולל המלצות
  • כלים לחקר מילות מפתח
  • תרגול חקר מילות מפתח
מה לומדים ?