שיתופי פעולה, קשרים וקישורים

אלה שני שעורים מאוד חשובים בקורס, שיתופי פעולה וקישורים זהו נושא רחב שמעסיק את עולם הקידום על בסיס יומי. זהו תחום שעבר את הטלטלות הגדולות ביותר בשנים האחרונות, וגוגל משקיע מאמצים רבים לזהות דפוס פעולה שמבוצע על ידי מקדמי אתרים במטרה להשפיע על דרוג האתרים בתוצאות החיפוש. נושא הקישורים הוא חשוב מאוד בתהליך הקידום ועבר שינויים קיצוניים בצורות העבודה בשנים האחרונות. עבודה לא נכונה יכולה לגרום נזק של ממש לאתר שאותו אתם מנסים לקדם. בשני השעורים האלה נלמד את הנושא לעומק ונבין את הרציונל וכיצד לעשות זאת נכון.

בניית קישורים

  • חשיבותם של קישורים לקידום האתר.
  • בניית אסטרטגיית קישורים לאתר.
  • מדדי איכות קישורים זאת לא הכמות אלה האיכות.
  • יצירת שיתופי פעולה.
  • סוגי התקשרות ברישום לינקים – יתרונות וחסרונות.
  • הערכת תועלת – כלים, מקורות ושיטות.
  • קישורים קיימים – כלים, מקורות ושיטות לאיתור.
  • ניתוח פרופיל הקישורים הקיים ותרומתו של כל קישור למאמצי ה-   SEO.
  • כללים והגבלות בבניית קישורים.
  • יצירת מאגר קישורים ובסיס ידע מרכזי.
  • מגמות בהערכה של קישורים (בדגש על רלוונטיות).
  • רשתות חברתיות כפלטפורמת  SEO.
  • התנהגות גולשים.
  • כלים למעקב אחר קישורים.
  • משא ומתן להחלפת קישורים.
  • מבנה קישורים נכון
  • פרופיל קישורים
מה לומדים ?