יכולות תעסוקתית לאחר הקורס

אנשים רבים מסביבנו עובדים במקצועות שאינם מעניינים או מאתגרים אותם. בחלק מהמקרים אותם המקצועות גם לא מספקים הכנסה יפה ובחלק מהמקרים העובדים מרוויחים שכר גבוה אך עובדים בתחום קשה ומתיש, במילים אחרות –  מקצוע מרתק וריווחי הוא איננו מובן מאליו. הבשורות המעודדות הן שעידן האינטרנט הוביל ליצירת מגוון מקצועות שמשלבים בין שכר נאה ועבודה מהנה ומספקת.

העולם חדש במרחק נגיעה

עידן האינטרנט פתח בפנינו עולם חדש, עולם שמשלב בין אינטרנט, שיווק ופרסום ומכיל מגוון משרות מהנות ויצירתיות. כדי להשתלב בעולם החדש שלא מספיק להתפתח יש "לדבר בשפתו", לרכוש ידע, מיומנויות, להבין מושגים מרכזיים, להישאר עם היד על הדופק ולעקוב אחר השינויים ולגדול אל תוך התחום. כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר ולהגדיל את הסיכויים להשתלב בעבודות המאתגרות מומלץ להירשם ללימודי שיווק באינטרנט.

היצע וביקוש זה שם המשחק – השאלה היא איפה כדאי לשחק

חוקי ההיצע והביקוש חלים על כל נושא בחיינו, לרבות תחום הקורסים של לימודי השיווק באינטרנט. כתוצאה מהביקוש הרב אחר משרות בתחום, הוקמו מגוון מוסדות שמלמדים את הנושא. כמו כן, ישנה אפשרות ללמוד את התחום באינטרנט אך הדבר לא מומלץ משום שהמידע לא מסודר וחלקו מוטעה, משום שאין מנחים שמסייעים ללומד לתרגל את החומר, משום שאין כל תמיכה לאחר שיוצאים לשוק (במידה ומצליחים להשתלב בעבודה) ועוד. אם אתם שואפים לעבוד בעולם העתיד תוכלו להירשם לקורס שיווק באינטרנט של מכללת גביש.

מהם התכנים שלומדים במסגרת קורס שיווק באינטרנט?

במסגרת הקורס שיינתן על ידי מרצים מנוסים מהשורה הראשונה תרכשו את הידע הרלוונטי והמעודכן ביותר – תלמדו על המבנה של האינטרנט, תלמדו כיצד להתאים תוכן שיווקי לקהל יעד, איך לפלח קהל יעד, תלמדו על שיטות קידום אתרים, ביניהן: SEO וקידום ממומן – PPC, תלמדו כיצד לחקור את השוק, תלמדו על בניית אתרים, עיצוב אתרים, הקמת עסק, ניהול עסק, פרסום ברשתות חברתיות, דיוור אלקטרוני, בלוגים, פורומים, אתרים ועוד. הקורס יקנה לכם ידע תיאורטי ומעשי כך שעם סיומו תוכלו להתחיל את דרככם בעולם השיווק באינטרנט. גם בשלב זה – לאחר שתסיימו את הלימודים יעמוד הצוות מאחוריכם ויסייע לכם להתקדם.

מה מקבלים בסוף הקורס ? באילו מקצועות ניתן לעבוד?

תלמידים שיסיימו את הקורס בהצלחה יקבלו תעודה של בוגרי קורס קידום אתרים מטעם מכללת גביש. הידע הנרכש והניסיון יאפשרו לבוגרי הקורס להשתלב בתחום כשכירים או כעצמאיים ולעבוד במקצועות רבים ביניהם: מנהלי מדיה חברתית, מקדמי אתרים, מנהלי שיווק דיגיטאלי, קידום אתרים במובייל ועוד. יש לציין כי הקורס יסייע גם לאנשים שכבר עוסקים בתחום ויאפשר להם לקבל תפקידים טובים יותר ובעלי מקצועות חופשיים יוכלו להגדיל את הצלחתם בתחום עיסוקם באמצעות שיווק נכון.